Klantenservice

Veelgestelde vragen

KlantenserviceVeelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Ik kan een artikel niet vinden in de webshop?

Wanneer je een artikel niet kunt vinden in de webshop, is deze misschien (tijdelijk) uit ons assortiment gehaald of niet meer leverbaar. Neem contact met ons op voor meer details.

Een artikel is uitverkocht, wat is de levertijd?

We vermelden op de site dat een artikel leverbaar is met 28 dagen, maar is vaak al eerder weer op voorraad. Je kunt dit artikel wel bestellen en zodra wij deze weer op voorraad hebben, wordt het artikel direct naar je verzonden.

Hoe kan ik betalen in de webshop?

We hebben meerdere mogelijkheden om veilig te betalen. We hanteren Ideal, PayPal, Bancontact, Credit Card en Sofort Banking. Bij betaling via Credit Card worden kosten in rekening gebracht, de kosten zie je terug in het betaalproces. 

Wil je liever gebruik maken van "vooraf overmaken"? Stort het bedrag (incl. evt. verzendkosten) naar NL07INGB0006717726 o.v.v. de artikelen en mail ons uw adresgegevens. Na ontvangst van het bedrag, zullen we je bestelling direct verzenden.

Moet ik me registeren om een aankoop te kunnen doen?

Bestellen is mogelijk zonder registratie. Voor het bevestigen en het versturen van je bestelling hebben we natuurlijk wel je adresgegevens en e-mailadres nodig. Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat jouw gegevens niet onderschept kunnen worden door derden.

Kan het voorkomen dat een bestelling (toch) niet op voorraad is?

Al onze artikelen zijn op voorraad, tenzij anders is aangegeven bij het betreffende artikel.

Mocht het door een fout in het systeem toch voorkomen dat een product is uitverkocht, dan nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Kwaliteit en materiaal van onze medaillehangers

Onze medaillehangers worden geproduceerd in Nederland bij een vakkundig staalbedrijf. 

De medaillehangers worden vervaardigd van een hoge kwaliteit RVS die naderhand machinaal worden geborsteld voor een mooie en robuuste uitstraling.

 

Verzenden en afhalen

Kan ik een product zelf afhalen?

Wij hebben geen fysieke winkel, maar ophalen is mogelijk. Maak hiervoor eerst een afspraak via telefoon of mail. Ons adres is: Boomgaard 186, 3404 TB  IJsselstein. (mobiel: 06-15198960 tijdens kantoor-uren). We hebben geen pin mogelijkheid. Betalen kan d.m.v. een ´tikkie´ of ´betaalverzoek´. Of je stort het bedrag vooraf op ons rekeningnummer NL07 INGB 0006717726 o.v.v. van het artikel.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij versturen alles met PostNL.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestel je op werkdagen voor 15:00, dan zorgen wij ervoor dat jouw pakje nog diezelfde dag wordt verzonden. Dit lukt in 99% van alle bestellingen die wij doen. Maar het kan een keer voorkomen, door bijvoorbeeld een technische storing of extreme drukte, dat het een dag later wordt verzonden.

Bestellingen worden doorgaans de volgende dag bezorgd (ook in België), zelfs op zaterdag. Is er niemand thuis, dan wordt het pakket bij je buren afgegeven of na diverse pogingen bij een PostNL Servicepunt in de buurt. Je ontvangt een bericht daarvan in de brievenbus. Mocht de postvervoerder vertraging oplopen, dan geven wij hiervoor geen compensatie.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Nederland; Een bestelling boven de € 75,00 bezorgen wij gratis. Onder dat bedrag betaal je € 3,95 bezorgkosten.

België; Een bestelling boven de € 100,00 bezorgen wij gratis. Onder dat bedrag betaal je € 9,00 bezorgkosten.

Europa; Wij rekenen een vast tarief voor bezorgkosten, namelijk € 10,50.

We mailen u altijd de Track&Trace code om het (brievenbus)pakket te kunnen volgen via PostNL.

Garantie, ruilen en klachten

Binnen welke termijn kan ik een product ruilen of terugsturen?

Je kunt een aankoop tot 14 dagen na aflevering ontbinden. Het artikel dient wel onbeschadigd en ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. Stel ons op de hoogte en stuur het pakket voldoende gefrankeerd naar ons toe: TrendyHangers, Boomgaard 186, 3404 TB, IJsselstein. Een retourzending is voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald krijg je wel terug. Mocht je geen verzendkosten hebben betaald (bijv. aankoopbedrag was hoger dan € 75,00), kunnen deze eventueel in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag. TrendyHangers is niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekraken tijdens het transport. Vraag daarom altijd om een track & trace-code en bewaar deze totdat je van ons bericht hebt ontvangen.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waaarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinninge verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. 

Uitgesloten zijn gepersonaliseerde medaillehangers (voor u speciaal ontworpen), deze vallen buiten het herroepingsrecht en kunnen dan ook niet geretourneerd worden. Tenzij er sprake is van een fabricage fout.

Herroepingsformulier is hier te downloaden in PDF

Wettelijke garantie

Op al je aankopen is de wettelijke garantie van toepassing. Mocht een product niet aan je verwachtingen voldoen, neem dan contact met ons op en dan komen we samen tot een oplossing. 

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Ja, de retourzending is voor je eigen rekening en risico. Bij gratis verzending kunnen wij deze kosten (de verzendkosten) naderhand nog in rekening brengen. Bijvoorbeeld als een deel van de bestelling wordt geretourneerd.

Ik heb een klacht, en nu?

Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Ben je toch niet tevreden over TrendyHangers, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch 06-151 989 60, per e-mail via info@trendyhangers.nl of per post TrendyHangers, Boomgaard 186, 3404 TB in IJsselstein.

Wij zoeken dan samen met jou naar de beste oplossing. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons, maar altijd binnen 14 dagen.

Een klacht kan over een product zijn, maar ook over onze dienstverlening.

Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan is het mogelijk om je geschil (voor consumenten in de EU) aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie bepaling

Onze producten worden met volledige (fabrieks)garantie geleverd. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar je recht op hebt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen/ of is wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.          

Kosten en BTW

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Bezig met laden... Een moment geduld.